blir allt gott, gott tillsammans??

Ja...jag tänker då på Håkan bråkan i Suneböckerna...han anser att allt gott måste va gott tillsammans, och det låter väl logiskt...men bara för att man tycker om korv och tårta är det ju inte nödvändigtvis gott tillsammans ;)

Så i förrgår ska vi äta kött och pommes...jag ska ha bearnaissås och N ska ha gräddsås...så blir han farligt sugen på jordgubbssylt...och vad gör karln?? Jo han lägger jordgubbssylt på maten :O

Bildbevis har kjag cokså, jag hittar inte på!!



Ja, hjälp mig...svägerskan äter också jordgubbssylt till kött...men då är det inte pommes till utan potatis...jag förstår det väl ärligt talat inte ändå...jag kan tycka att äppelmos är gott till kött, eller stek...men jordgubbssylt??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0