Födelsedag!

Fick den bästa födelsedagspresenten hittills...N har köpt en spabehandling till mig :D

Nästa lördag, klockan 13 ska jag till hotellet, möts upp i receptionen och sen ska här lyxas till ;P Jag va dessutom så fräck så jag frågade när jag satte tiden om jag inte kunde få fiskbehandlingen på köpet eftersom jag ändå fyllde år ;) De fick jag!! Så innan jag får massage ska jag stoppa ner fötterna i en balja med fiskar som ska äta på mina fötter :O Fy fan va häftigt!!

Efter att fiskarna ätit sig mätta på mina äckliga fötter sk ajag få en Lavendel Dream, det betyder alltså att jag ska få detta i 90 minuter;

Mineral och lavendel skrubb, helkroppsmassage med lavendelolja, massage med varma stenar, hårbottenmassage.

"Slappna av och dröm dig bort till lavendelfält under den provencalska solen. Andas in doften av den vilda lavendeln och njut av den lugnande och balanserade kraften i den här upplyftande och föryngrande upplevelsen (tydligen börjar jag bli gammal??!!) Behandlingen börjar med mineraler kombinerade med lavendel i en stärkande helkroppskrubb. Finn sedan näring och avkoppling i en varm helkroppsinpackning. Efter det masseras kroppen med lavendel body spray och varma stenar som renar din kropp och skapar balans mellan dina sinnen. Hårboten samt fotmassage ingår liksom ett lavendelkit att ta med hem"

och inte nog med detta, jag fick ju även detta i paketet;

Fishspa;

"Vi erbjuder den senaste trenden inom spa; Doktor fiskar: 150 stycken fiskar, 2-7 cm långa. Kom och prova detta kittlande, roliga sätt att få fina mjuka fötter! Ta gärna med nära och kära för att skratta tillsammans. Vi kan behandla 2 personer samtidigt. Doktorsfiskarna saknar tänder men 'nibblar' bort döda hudceller. I fiskarnas mun finns en enzym som är läkande vid psoriasis, eksem, fotsvamp och dylikt. I början är det en kittlande känsla som snabbt övergår till en vkopplande och härlig känsla, som micromassage."

Ojoj...jag kommer komma hem som ett stort degpaket fö ratt dan därpå va som en helt ny människa...de roliga va att jag för bara ett litet tag sen önskade mig en spabehandling på fb...att alla skulle samla till jag fyller 30...hihi...N vet vad jag behöver <3

Aldrig har jag heller fått så många grattishälsningar som jag fått idag, kul med fb på det viset ;) Loggar in och hela loggen är fylld med hälsningar, det värmer verkligen, även om få kommer ihåg det eller hade vetat om inte fb påminde ;P Igår hade vår lille Max namnsdag också...en person kom ihåg det och grattad <3 Tack P för hälsningen ;)

Idag blir dte inget firande, det blir den vanliga veckohandlingen...men på lördag är tanken att samla ihop familjen och äta tacos...tårta vette 17 men semla eller nåt hembakat...har lite beslutsångest där faktiskt. Lillebror är inte så förtjust i tårta heller och jag vet att om dte blir tårta över äter jag i flera dagar :O Kan ju inte kasta, de är slöseri ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0