igår va de kalas

Eller kalas...ja, middag och sen ananaspaj till efterrätt...jag tackar allra ödmjukast för alla presenter jag fick!! *inga alls* ;P Millan och mamma hade planerat massage de ckså men N hann före, utan att veta om deras planer...så nu va de ju tvungna att hitta på nåt annat och det hade de väl gjort nu men de va inte helt klart...

N åkte och hämtade lillebror i stanoch åkte hit, när Millan och mamma skulle komma hit ick N hämta dem också, fläkten på Millans bil hade gett sig dan innan.

Det blev en jättebra dag, Nico va lite blyg för lillebror först men de släppte nästan helt, sen satt hon ochc flirtade med alla, gjorde roliga miner och ljud. Tacos stod på menyn och de va riktigt längesen vi åt det, hade ju gått och planerat detta i en vecka så har vart sugen lika länge...mina syskon är ju vegetariarner så när de ska äta här får det bli nåt som jag kan göra med qourn, eller nåt färdigt vegetariskt, de är ju dessutom lite kräsna ;)

Så fick maten sjunka så pajen skulle få plats.

Nico lekte med mormor och moster, sen blev det paj och Nico somnade i min famn en stund. Sen lekte hon en stund ch sen hamnade hon bredvid sin morbror ;)

Här kommer ett par bilder på min lillebror och Nico, och givetvis ska ni få se min goda ananaspaj ;)


Nico tyckte det va kul att göra paj


före

efter ;)


"Titta!!"

Redo för gäster <3

"Då ska vi se mormor, har du också tuttar?"

Nico och morbror Karl

Är inte ett dugg trött, nähä då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0