kommer chocken nånsin släppa??

Näe, jag tror inte det...jag har föröskt skriva sen i lördags kväll...men då va chocken så ny, så stor och hemsk...söndag morron va dte inte bättre...jag vaknade av att jag drömde en mardröm, Björn Ranelid har gått direkt till finalen i Melodifestivalen...insåg när jag startade datorn att det v aingen dröm...det hade verkligen hänt :O

Igår, måndag gjorde jag ett nytt försök men näe, jag mår illa. Mamma va så rolig för hon har haft exakt samma problem...chocken har inte hunnit släppa så det har inte gått att skriva...nu tvingar jag mig att göra det så jag får släppt det här och gått vidare!

När bidrag nummer 8 ska gå upp på scenen; Björn Ranelid och Sara Li, så går den där moroten och slår sig för bröstet, "Här kommer Tarzan!" upp på scenen och gör vadå? Jag trodde jag skulle sjunka genom jorden...satt med amningskudden i famnen, gömde mig halvt bakom den, halvt bakom mina händer, kunde int elåta bli att ändå se en del men en del av mig dog varje gång han försökte sig på ett danssteg elelr klappade i händerna...öppnade munnen och ut kom nåt hemskt...det enda osm gick an va refrängen då det bara va Sara Li som hördes. Precis i slutet försöker moroten sjunga med...sjunga? Moroten?? Näe...nåt är väldigt fel.

Så kommer den stund jag fruktat lite inför...intervjuerna i greenroom. Jag såg intervjun innan programmet och Moroten kan ju aldrig sluta prata :S

Svt löste däremot detta väldigt smidigt! Stor eloge till dem :D De gjorde helt enkelt osm så att de satte aldrig igång Morotens mick så han hördes inte :P

"Har du vart på semester på solen?" Hahahaha...ja! Eller nej!! Han tog ett bad i bus-kräm!! La en ansiktsmask av rivna morötter...

Så är omröstningen klar...ok...Moroten är bland de 5 som gått vidare...jaha ja...men åker garanterat ut?

Nähä då, direkt till final...inte ok!!

Ok, hur ska nu finalen hanteras?? Jag kan ju inte låta bli att titta men finns det så stora skämskuddar? Fick tips om den röda knappen på kontrollen emn det är ju så definitivt...fick då ett nytt tips, att trycka på en siffra på kontrollen...men näe, viss självplågan måste jag nog utstå ;) Måste ju ha nåt att förfaras över sen och som jag kan spy galla över.

Sitter och läser på twitter och fastnar för några inlägg.

Gardell skriver "När Ranelid rappar om sin säd, är det något som går sönder inom mig. Jag har just slutat vara homosexuell"

Alex Schulman skriver "Ranelid sjunger om kvinnan, men när de ropar 'Melodi nummer 8' så sket han så TOTALT i sin sångpartner. Kusligt, obehagligt, vidrigt"

Mark Levengood skriver flera bra "Fick man inte en känsla att Sara Li, som tillhör det första könet, höll ett visst svalt avstånd till Björn Ranelids andra?"

"Hade en mardröm. Tvättmaskinen var nästan helt laddad med vitt, och sedan kastade jag in Ranelid. Nu är hela garderoben svagt orange."

"Men som sagt, vill inte få Björn att gråta. Skulle bli vita ränder över kinderna."

Det får avsluta detta inlägget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0