massagen

Åh, va de va skönt! Lördagen blev en helt underbar dag får jag säga...började lite lugnt, N gjorde omelett och bacon, jag tog det lugnt och lekte med Nico, så la jag henne...åkte iväg och skulle få min massage och doktors fiskarna :D Begav mig till Tanumstrand där jag mötte min ena moster och morfar...Tanumstrand har byggt ut hotellet nu i drygt ett halvår...ja...nånstans runt 8-9 månader iaf och i fredags stod det klart och invigdes. På lördagen då va det gratis fika, rundvisning och gratis bad...är ju bad"palats" där förutom hotell och restaurang. Moster och morfar va där för rundvisningen och fikat, badet stod de över ;P

Massagen...åh så underbart...började med att skrubba kroppen...fast jag undrar lite där egentligen...helkroppsmassage anser jag är hela kroppen, men personalen masserade, vader och rygg...fick hårbotten också...de hade ju i alla fall kunnat ta armarna också ;) Va en man/gubbe som masserade och det kanske va därför? Ja, de va bra dte jag fick i alla fall :D

Efter skrubben skrubbades jag ännu mera, med salt, sen tvättades det bort med blöta, varma handdukar. Saltet vägrade släppa, på vissa blir det visst så, så jag fick väl lite extra skrubb vid massagen sen...så när detta va klart la han värmefiltar över mig så jag skulle mjukas upp och bli varm och go...sen blev det massage :D Först "vanlig" massage, sen kom de varma stenarna :O Åh va de va skönt!! Precis när stenen kom när huden brändes det nästan men när den hela tiden förflyttades va det helt underbart. Sen la han kvar några stenar medan jag fick hårbottenmassage :D Sen va det klart...dags att doppa fötterna hos fiskarna..inte varje dag man stoppar fötter i akvarium ;P

Såg lite läskigt ut för fiskarna va väldigt sociala och hängde i ett hörn så när 150 stycken små rackare höll sig tätt tätt ihop såg det inte alltför mysigt ut :O Ner med fötterna och jag som är så kittlig...men nä, det kittlades inte, det kändes som en massa små, små stötar, som en tensapparat på absolut lägsta nivån...de va väldigt skönt och fötterna blev så fina :D För att få verkligt fina fötter måste man göra dte ofta men speciellt runt tårna syntes det direkt...


utsikten ner i badhuset när jag satt hos fiskarna :D


hihi


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fy så läskigt med fiskarna... Annars ser det riktigt härligt ut.

2012-02-14 @ 10:07:58
URL: http://hannafialottta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Sv: Det är bara att fråga om det är nåt du undrar över. :-)

2012-02-14 @ 10:12:36
URL: http://hannafialottta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0