Melodifestivalen

Ja, igår va det ju melodifestivalen igen, inte lika illa som förra helgen, tack och lov...vid 19 la jag Nico, hon somnade jättesnabbt, jag ner i köket och städade bort allt från dagen som gått...hade ätit fläskpannkaka med äpplemos, hema gjort...Nico fick smaka, de va visst väldans gott :D Dagen innan fick hon smaka lite glass ;) Nu kommer vi aldrig få ha nåt ifred längre...

Jaha..tillbaka till lördag kväll...köket är rent, jag har medan jag städat, rört ihop chokladpudding och ställt i kylskåpet...klar, ner en stund framför datorn...gör lite mer smycken, är så gott som ikapp nu :D Så börjar melodifestivalen, tror det tar 10 minuter så vaknar Nico, N går upp och försöker få henne att somna om men näe...så fort hon somnat och han rör sig vaknar hon med ett ryck och det är kört...så vi får sällskap framför tv:n :D

Jag sätter Nico i hörnet, med en filt bakom sig, kudde framför sig och en filt runt alltihopa, riktigt boa in henne...vi äter chokladpudding, hon äter kex...sitter och dansar och gäspar, men är glad och lugn...hon får ju vara med ;)



Lilla stumpan...så nöjd med lite snacks och tv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0