mina småttingar

Fått frågan så många gånger och nu lägger jag upp kort då ;) Frågan lyder om våra barn är lika varandra :D Svaret är JA!! ;) Visst, det skiljer 10 veckor på dem men jag ser ändå stora likheter mellan Max och Nico, i alla fall precis den första tiden, innan Nico knubbade på sig. Vem dem är lika? Ja, i början va de inte lika nån av oss, de hade N's spetsiga öron och min potatisnäsa :P Båda hade mörk hår, även om hela Max va luden dessutom ;) Nico va också luden i början men inte på samma sätt. Max hade mer lockar, Nico mer rakt hår men även där anades några lockar.

Jag har två kort där de är mer lika än nån annanstans, och det beror nog på att de ligger på ungefär samma sätt :D Andra ser nog inte likheter så som vi gör men när vi skickade ut bilder på Nico så utbrast alla att de va så lika. Fast de hade ju träffat Max eller sätt många kort, och familjen ser alltid drag på ett annat sätt än utomstående :)



Ja, nu fyller ju Nico ut lite bättre men man ser en hel del drag som är likadana ;)


Är det samma unge??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0