Nico + kattmat = sant

Ja usch...frukosten dröjde väl för länge för plötsligt låg ungen i Toms matskål och åt :O

Jag vaknade redan klockan 4 imorse...drömde om en bekant på nätet som idag ska få tillbaka ett bafruktat ägg :D Jag fick en sån bra känsla...samma va i förrgår. Då vaknade jag också hemskt tidigt och låg och funderade på henne....då skulle äggen befruktas och hon väntade samtal på hur många som blev nåt av ;) Av 4 blev 3 befruktade så min känsla stämde då, hoppas den stämmer även idag och att om 2 veckor får hon ett plus på stickan <3 Det känns så i alla fall men jag har ju haft fel om sånt här förr, men det är inte ofta ;)

Så strax före klockan 7 i alla fall, precis när jag började somna om, gissa vem som då vaknar? Jag försökte göra som jag ofta gör på morronen d...jag tar upp Nico i famnen och lägger henne på min ena arm, nära, nära och kramas och pussas, oftast somnar hon om en halvtimma, timma men inte imorse inte ;) Klockan 7 gick vi då upp, då hade Nico sjungit och dansat för mig en stund...blåst mig i magen och hade en förväntansfull blick...ville få mig att skratta så som hon gör när jag blåser i hennes mage :D Så ja, jag skrattar och busar tillbaka och ungen är överlycklig :D Håret va ovanligt tovigt imorse och då är det dags att bada ;P Så jag tappade upp ett bad i Nicos egna balja, lägger i alla hennes färgglada fiskar, gör ett skum åt henne. AV med pyjamasen, av med blöjan och i med ungen :D *lycka* En halvtimmas bad, ett russinbarn komme rupp och torkas och får kläder på sig, kamma håret...ut i köket för att göra frukostvällingen...sätter Nico på golvet och snabbt som bara den är hon i Toms matskål :O Tom satt där och åt och hon klappade honom bara...så jag fortsätter med mitt, plockar in disk i maskinen...så hör jag hur Tom går men det rasslar fortfarande i skålen. Jaha, ungen äter torrfoder :O

Springer och hämtar kameran och måste filma...ett par bitar åkte ner men sen va det nog inte så värst gott ;) Men hela munnen va full, riktiga hamsterkinder...behöver jag tillägga att efter att jag slutat filma ville hon dricka rätt mycket vatten ;)





Kommentarer
Postat av: Millan

Hahaha!

Försöker hon mata Tom på slutet?

Gillar Hitlerfrisyren också!

2012-02-16 @ 13:50:40
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hehe...ja, generös som hon är ville hon hjälpa honom att äta, du vet, Tom börjar bli gammal nu :D



Ja...jäkligt snygg frisyr va!! Blev sådär lagom slickat efter att hon hade strukit sig mot Tom :O



Påminner nu om bilderna då ;)

2012-02-16 @ 14:44:06
URL: http://minimaxen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Haha vi har satt upp skålarna på matbordet icke så Nice men William klättrar ändå upp och äter torrfoder så äckligt behöver jag nämna att jag bara vågar ge katterna blötmat när jag lagt William ? Hehe

2012-02-16 @ 15:45:19
URL: http://niillis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh :O



Tom vägrar blötmat men skulle han få det så inte när Nico är i närheten i alla fall ;) Hittills har hon struntat i matskålarna men de va ju en tidsfråga, bänkarna är stort nej så kan inte sätta upp skålarna heller och risken r ju att Nico snart är där också ;)

2012-02-16 @ 16:17:42
URL: http://minimaxen.blogg.se/
Postat av: Millan

Nu har jag skickat bilderna. Du får bara de små versionerna, för det är så kass kvalité.

2012-02-16 @ 16:33:22
URL: http://inspirationisthekey.blogg.se/
Postat av: Jenny

Har alla bilder nu :D Tack

2012-02-16 @ 16:36:57
URL: http://minimaxen.blogg.se/
Postat av: Mamy

Karl åt ju också kattmat när han var liten. En gång.

Han kom nog på att det inte var s gott

Jag har ju också ätit det, när Karl o Millan? lurade mej en gång. Blä

2012-02-17 @ 01:44:45
URL: http://lazycat64.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0