skojade med Nico

Oj...jag är visst en MYCKET stygg mamma :O

Jag skulle se om Nico kunde peka ut mormor som hon gjorde igår...(då satt hon på golvet och jag frågade var mormor va och hon pekade på fotot från dopet och sa KKK) kanske bara va en engångsgrej...så vad gör jag? Jo jag säger; "Var är mormor, Nicolina, ja var är mormor?" Snabbt som bara den vänder sig Nico mot köket och letar, klappar händerna och skrattar...för att mycket snart inse att mormor inte är här, vänder sig mot mig med en väldigt anklagande blick...man skojar INTE om så allvarliga saker mamma!! Sen tittar hon på fotot och väser KKKKKK! och pekar. Ja, där va hon ja! Tittar sen på mig med blicken som säger mer än tusen ord "Det där gör du inte om mamma!!"

Jahopp...inte trodde väl jag att Nico skulle bli så till sig? Kunde inte låta bli att göra det en gång till sen heller men då gjorde hon inget av det hon gjort tidigare...hon letade efter mormor under mattan, de ni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0