slutkörd

Andra natten Nico inte vill sova...tänder eller förkylning? Svårt att veta...nysningarna kan ju va solen och damm. Nu snurrar precis allt, jag är helt utmattad...två nätte rutan att få sova är ingen höjdare, att då vart i full fart på dagarna gör inte saken bättre. Nico är grinig med korta stunder där allt är bra...så försöker jag söva henne men icke...sova kan man göra när man är gammal...eller nåt?

Har i alla fall i ett förösk att hålla mig vaken flyttat på två byråer, lagt undan tidningar, flyttat på en massa saker, dammsugit övervåningen, städat i N's rum också...kvar är att byta lakan i sängen och att skura golven...hmm...ska snart göra ett nytt försök att söva Nico, annars hämtar jag snart en gjutgärnspanna hos grannen...Det känns ju hemskt hopplöst att lägga sig nu dessutom när klockan är såpass mycket men jag mår illa av att det gungar och Nico vill mest bli buren eller sitta i famnen. De är svårt när man mår illa. Så jag får väl försöka ta en liten vila, nu kommer N snart hem, beroende på om han ska träna eller inte efter jobbet. Då ska jag lägga mig en liten stund, han får ta Nico om hon inte vill somna med mig nu.

Hopp...önska mig lycka till! Nu bär det av till sängen för ett nytt försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0