Nico dansar :)

Va ju hos mamma i fredags och färgade håret, Millan följde med ner och vi fikade först på blåbärspaj, sen va det dags att färga mitt hår :D Nico va så jäkla trött, hade sovit en timma men jag hade väckt henne för vi skulle till bvc...sista vaccineringen på ett bra tag av dessa sorterna.

Vaccineringen gick förövrigt jättebra och Nico har växt nåt hemskt :O 10130 gram, Kotte va med och vägdes men med eller utan Kotte hade hon slagt 10 kg ;) Längden...ojojoj...77 cm! Det är +3 cm på 4 veckor...känner lite som så att de va nog bra att jag inte hade så mycket kläder i storlek 80 för hon går nog snart på 86 om hon växer lika mycket månaden som kommer.

När jag tvättar ur färgen och Nico är övermogen så ville hon inte va med mer, när hårblåsen gick igång gick även Nico igång...bad mamma ta henne ur rummet så de satte sig vid datorn och lyssnade på musik och dansade...så blev jag klar och Millan filmade när Nico dansar till Journey ;)

Visst...dansen är väl något sparsam men tänk nu på att hon vart vaken sen 7 på morronen och den är nästan 18 nu. Vet inte om det roar så många fler än oss som är familj men hjälp vad söt hon är <3 Viftar med händerna, ibland med ett pekfinger i luften också ;) Skakar på rumpan för fullt och klappar händerna...måste föröska fått filmat henne här hemma när hon är pigg och vaken :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0