present till Max

Finaste Mimmi har vart i England hos sin pojkvän, visar upp vad hon hittat till siin ängel Lilly och jag blev kär! Frågade om det fann sliknande det hon köpt men som passar en pojk, hon lycas övertala sin pojkvän att ta sig tillbaka till affären bara för att kolla, just motsatsen till det Mimmi hade köpt fann sinte men hon hittade en annan fin som passade min lille skrutt :D Eftersom vi skulle se i Gbg så köpte hon med sig en till mig och tanken är att jag ska piffa upp den lite nu så den verkligen blir unik :D

Nu är ni bra nyfikna va?? Det Max ska få när han fyller 2 år om ca. 6 veckor är denna;



Den är gjord i sten...jag ska måla eller nåt på den, sen lackera den så den inte belks av solen, sen är den klar så mitt hjärta ska få denna fina bok <3 Vi blir ensamma om den förutom Eva som ska ha en till sina söner <3

Tack Mimmi för att du övertalade Louis, tog dig in till affären, fotade och höll på och sen tog med dig hit :D Du anar inte vad det betyder för mig <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sååå fin!

2012-03-14 @ 21:35:25
URL: http://www.finest.se/law
Postat av: Jenny

Ja visst är den??? :D

2012-03-14 @ 21:36:14
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0