Nicos härliga reaktion

Nico är ju bara för söt! :D Hon är en riktig djurvän och det spelar ingen roll om djuret är på tv/datorn eller irl. Hon lockar och ska gosa, vill krama soch vill bära. Hon bär mammas kattungar och är jätteduktig, Klappar alltid fint och bara lite. Plockar upp mat de sölat så det hamnar på rätt ställe. Katter och hundar är favoriterna, men sniglar, flugor och spindlar funkar de också ;) Hästar är nog den absolut största favoriten, men tyvärr är det sällan vi får vara nära en häst, nu när grannens pojk som har häst, har flyttat.
 
Nu är det då såhär, att en fb vän vid namn Sara, virkar en massa...och då menar jag EN MASSA ;) Hon nämnde amigurumi och jag googlade upp lite...hittad einget speciellt roligt men sa att katt eller hund hade vart bra...Sara visar en jättesöt bild och ska nu virka en liten kissekatt till Nicolina. Måste ju visa den ;)
 


 
Skulle visa den för Nico nu innan läggdags och hon blev helt till sig, de va så söt toch roligt att jag snabbt fick upp kameran för att filma henne...tyvärr får jag inte med det allra bästa men plötsligt kommer hon när nåt på datorn och får upp Saras katt Sokrates...och den reaktionen som kommer är obetalbar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0