blogga igen

Ja alltså...de va ju så att nån tyckte jag skrev för mkt på fb ;)
 
Ja, jag har mkt att säga, ja, jag tycker om att dela mina åsikter med världen...men det finns de som tycker det är jobbigt (familjemedlemmar) så jag tänkte att jaja, jag tar väl upp bloggen igen då kanske?
 
Som tur va fanns blogg.se som app till android nu så det underlättar ju nåt enormt!
 
Kan då tillägga att min blogg är inte allmänt känd, då jag vill att en del familjemedlemmar inte har adressen, så om ni har mig på fb behöver ni kanske inte posta adressen på min vägg direkt ;) De som inte har adressen ser inte heller mina uppdateringar från bloglovin, då de är spärrade från dessa ;)
 
Bloggen kommer kanske inte ha så stort fokus på nåt speciellt, utan handla om lite allt möjligt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0