En mycket vaken Nicolina

Japp, inatt vaknade Nico strax före midnatt, hon följde med mig ner eftersom hon inte ville/kunde somna om.
 
Vid midnatt ringer vi då Millan, moster till Nico. Påminner om att ta med ett guldnagellack. När vi sagt god natt till henne ska vi ringa mormor, prata lite allmänt med henne och säga god natt. Efter det släcker vi och ska mata katten, säga god natt till honom. Sen går vi upp för att sova...trodde jag.
 
Men ack så fel jag hade. Här har vi en liten film med en väldigt vaken Nico mitt i natten, klockan va 1 när vi till sist släckte för att sova.
 
 
 
Liten bildserie från precis innan vi filmade...

 
Nico målar med lypsyl, ovetandes om att jag tar kort.
 
 
Upptäcker att jag fotar.
 
 
Blir överlycklig över att hon fotas och måste smila upp sig.
 
 
Posa måste man ju när  man fotas ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0