Min minnestatuering

Tänkte visa upp bilderna på minnestatueringen jag gjort till Max ;)



här är den inte så permanent direkt ;)



Så sätter Robban igång, han är superduktig och han har gjort de flesta av mina tatueringar, den enda jag litar helt på och som alltid vet exakt vad jag är ute efter. Han ändrar och fixar och jag har vart jättenöjd varenda gång.
Hans studio heter Mr Crue Tattoo



Jag är vid tillfället väldigt nygravid. Jag gjorde tatueringen den 23/8-2010, 3 dagar efter att jag plussat igen :D



Såhär ser den ut nu, läkt och fin. Avtrycken är i naturlig storlek <3

Rekommenderar verkligen alla som gillar tatueringar att fundera över att göra nåt liknande för sin/sina änglar. På det här sättet är Max alltid med mig synligt så ingen kan låtsas som ingenting, det öppnar upp för frågor dessutom och de blir lättare för andra att fortsätta prata. Tanken är att sen fylla på med fler namn, än så länge "bara" Nicolina men vi hoppas ju på att vi kommer få fler barn i framtiden :)

Den översta texten "Amor vincit omnia" betyder "kärleken övervinner allt" och passar så bra både på änglabarn och jordebarn.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fin! Men vilken sorglig historia det ligger bakom, en förälders mardröm :( Jättefint att du hedrar honom med den fina tatueringen!

2011-08-30 @ 12:47:36
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0