Bebistävling och evig vänskap

En nära vän till mig har anmält sin flicka till en tävling så de kan vinna kostnaden på lifestones avtryck, hon står mig nära trots att vi aldrig träffats och jag vill att så många som möjligt går in och röstar på hennes lilla prinsessa!!

Vi lärde känna varann förra året då de en tid före oss miste sin son Wilton, ända sen vi möttes på fl har vi hängt ihop och vart gravida samtidigt dessutom, vi har hela tiden legat på samma stadie i sorgen (ja, vi är ett helt gäng som fann varann i sorgen) Utan dig L och de andra tjejerna, hade jag inte vart där jag är idag, bara ni kan förstå fullt ut, bara ni förstår när ingen annan förstår. Bara ni läser mina ord som de ska läsas och tycker jag är klar i tankegången, fast ingen annan kan läsa vad jag skrivit ;) Ni är helt ennkelt lika förvirrade och knäppa som jag och ni betyder allt för mig. Älskar er!

Länken får ni gärna sprida vidare, rösta kan man göra en gång genom att ange sin mail adress. Klicka på Thea, högst upp till vänster och ge henne en röst så de får avtrycken. :)

Lycka till L!! <3 Håller tummarna för Thea och att hon vinner, det leendet kan man ju inte motstå ;) Kram till dig och M och prinsessan, en tanke till Wilton <3



Kommentarer
Postat av: Lanie

Tack kära vännen!

sitter här med tårarna rinnandes nedför mina kinder, en sån fin kärleksförklaring är det inte varje dag jag får... så tack! Kram och puss på dig också! <3

2011-10-07 @ 22:12:40
Postat av: Annika

<3 Jag kan säga det samma om dig. Om du inte funnits, och de andra tjejerna vet jag inte vad jag skulle tagit mig till. Ni fanns (och finns) där varje dag och varje kväll. Det räddade mig när det var som jävligast. Ingen psykolog i världen kunde förstå mig så som ni gjorde och gör fortfarande! <3

2011-10-07 @ 22:37:20
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-07 @ 23:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0