Bra dag!!

Det har gått över förväntan idag måste jag säga. Så skönt!

Dagen började tidigt för jag vaknade klockan sex och skulle inte upp förrän sju men de va ju lika bra att gå upp medan jag va pigg, va ändå sen av nån konstig anledning till babymassagen, va sista träffen idag så ville ju verkligen inte missa den, däremot fick jag ringa och avboka sjukgymnasten för jag hade ju glömt att de va babymassage när jag bokade den tiden. Jaha, så blev det hål mellan massage och att ÖF skulle börja...tog en promenad, gick till Hedemyrs för N behövde cigg och jag köpte en muffin till mig. Promenerade ner till familjecentralen igen, tog kaffe, väntade på att kuratorn skulle ha ringt den här tjejen och bestämt en tid...så kom hon, sa att hon inte orkade komma till familjecentralen men att vi kunde komma hem till henne och prata...så fick jag plötsligt ett sms, magen knöt sig men när jag öppnade sms:et va där bara ett hjärta.

Så blev klockan strax efter fyra och vi åkte dit, blev ett jobbigt samtal och kuratorn sa väl mest, jag fyllde i lite men tjejen höll inte med i mycket och hade en annan syn på de vi la fram, vill inte ta medicin och tycker att hon börjar må bättre nu...men när jag hade åkt hem stannade kuratorn för att röja och när hon också hade åkt fick jag ett sms, ett långt sms där hon srev hur mycket hon tycker om mig, att ingen nånsin ställt upp på henne så som jag ställer upp och att vi ju inte ens egentligen känner varann, att det betyder massor och att hon tycker jag är värdefull...jag som va instält på att hon skulle bli förbannad fick helt motsatt reaktion. Men jag blev jätteglad över att det blev så här :D

Hoppas på att det fortsätter i den här riktningen nu och att om hon mår sämre, ber om hjälp, säger ifrån, nu ska jag ta ett steg tillbaka, bara va vän och fortsätta observera...ser jag samma mönster ska jag notera och så får vi väl ta det igen, hon ser ju inte det jag ser, där är ju största problemet, att hon inte är medveten om vad hon gör eller inte gör.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad glad jag blir för din skull, se nu till att ta hand om Jenny är du snäll ;-) kram

2011-10-24 @ 22:30:53
URL: http://www.nattstad.se/Gaztongirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0