Bra familjefilm

Igår gick N med på att se en riktig familjefilm; Hopp. En kille råkar köra på påskharen...eller han ska krönas till påskharen men ser sin framtid som trummis och rymmer från påskön till Hollywood. Där måste han ha nånstans att bo och desperat låtsas han bli påkörd...killen vill inte ha med E.B (easter bunny) att göra men de blir en fin vänskap och vi får följa hur den första människan blir påskhare ;)

Rekommenderar den verkligen, finns att hyra sen ganska länge tillbaka tror jag men har ni inte sett den så se den, jag satt i alla fall och skrattade och tyckte den va charmig.

Nu funderar jag på vad de blir ikväll; Megamind eller Der Untergang. Jag tror det får bli tecknat för att se om andra världskriget nu efter en sömnlös natt och nu en otroligt lång och jobbig dag orkar jag inte direkt tänka mer än nödvändigt...nu har Nico precis somnat till i famnen och jag hoppas hon sover lite längre än hon gjort tidigare idag...två gånger har hon somnat till men bara sovit nån kvart...jag ser framför mig vilken underbar natt jag har framför mig :S Febern är på väg upp igen och är lika tät, har så vi klarar oss med näsdroppar till imorrn så imorrn får N dra till apoteket, näsdroppar och såna där engångsfilter till nässugen. Måste se över om det är mer som behövs så det inte fattas nåt för det är en bit till apoteket och de är inte jätteroligt att stå där i kö flera gånger om.

Är ju tredje avsnittet med Robert Gustavsson ikväll också, riktigt rolig serie...följer ju inte så många serier som jag gjorde förr men denna och Robinsson ser vi båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0