En mycket bra dag idag

Dagen idag har vart ovanligt bra och jag känner att jag verkligen förtjänat en sån här dag. Vid 15 sa N att om Nico ätit kunde han ta en tur med henne, hade ju inte ätit men skulle äta så sen försvann de i nästan en timma och jag fick ensamtid, välbehövd sådan! Fick tid att sitta med alla foton och hann nästan få in allt i album innan de va hemma igen. När N och Nico kom hem hade N plockat lite blommor <3 Gick och fortsatte med resten av korten och nu är det klart och jag är ikapp!! Gud va skönt!

Idag med posten kom även cellprovssvaren, helt normalt va det så nu behöver jag inte bry mig på 3 år.



Allt äppelmos och äpplena som är kvar, de ska skalas och skivas sen ska de in i frysen. En burk äppelmos har redan hittat ett nytt hem, den letade sig in tikk ena grannen ;)



blommorna jag fick <3



Dessa staflier köpte jag på IKEA för längesen och nu köpte jag svart sprayfärg så N har målat dem, de är ju alldeles för fina för att bara ligga i en låda...ska köpa lite scrapbooking pyssel och klistra på ramarna också men ska hitta nåt jag verkligen fastnar för så de kan ju ta lite tid ;P



Nu har jag fyllt 3 album och är nästan halvvägs i det fjärde albumet, måste köpa fler så jag har hemma...vill ju att de ska se likadana ut även om färgerna inte är samma. Kvar att göra nu är att skriva till korten men de är lättare att göra lite då och då även om Nico är med.



Tjoho!

Nu har N vart i affärn och köpt lite gott till ikväll...fast jag va sötsugen så redan nu har jag börjat smaka lite :P Medan han va i affärn va Nico rejällt sur, åt och va fortfarande sur...så hade jag på vh1 i bakgrunden och en väldigt bra låt dök upp...det tyckte visst Nico också för hon tystnade, jag höjde volymen till högsta och hon bara skrattar och jollrar, när låten tog slut va hon smågrinig igen men nu sover hon gott i min famn.



den här får mig alltid på gott humör och blir danssugen så Nico har bra smak ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0