Fick inte somna om

Nä, de är väl inte hela sanningen...lite fick jag somna om men inte som jag brukar få. Klockan 8 imorse åt Nico och så bytte jag blöja, somna om? Nä, inte idag...skulle leka, sen kliade tänderna så hon va jätteledsen, jag har ont i huvudet...till sist nöjer hon sig med att ligga på min arm och somnar om en halvtimma ungefär...sen va det bara att glömma sängen :O

Jag som va så förbaskat trött, är trött menar jag för just nu känner jag mig som en zombie. Försökte med allt men inte då...annars brukar det funka att ge henne nåt att pilla med så får jg vila en stund till men idag va hon bara ledsen och inte kan jag tvinga henne hur mycket jag än vill sova. Så de va bara att vackert gå upp. Nu är hon på ett strålande humör och skrattar och pratar, jäkla typiskt...får försöka komma i sång tidigare ikväll, blev lite väl sent igår för jag fastnade på fl, men de va längesen jag va inne så de va ju en del att ta igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0