Försöker...

...bli veckans blogg hos Hannalovisasol, vill ju nå ut till fler, det är viktigt att icke änglaföräldrar ser en glimt av vår värld, just nu ligger ju största fokus på Nico och Max tittar förbi ibland...jag vill att folk ska våga fråga...jag vill att änglaföräldrar ser att man kan komma hit, när de är mogna att läsa om andra och har kommit så långt att de börjar blicka framåt...att de hittar hit och kommer ihåg mig till den dan kommer.

Hur sprider man sin blogg bäst? Hur ska jag göra för att nå ut? Försöker delta i lite sånt här och tävlingar...då syns jag ju lite i alla fall men tyvärr? är de ju så att de allra flesta vill läsa om mode, smink och design...inget jag skriver om...eller så vill de läsa om barn, men inte änglabarn...att ha båda gör att man inte blir så attraktiv att läsa om direkt för ingen vill väl bli påmind om att barn också dör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0