Idag har jag fyndat!!

Hittade en hel del men köpte ju inte allt, men hela pengen vi tagit ut gick åt men bara nödvändigt och fina saker :P

Här kommer en bildbomd av dagens inköp



Den stora Laban hade Nico sen innan, mormor köpte den på loppis i somras, idag ramlade jag över den lilla och givetvis va han tvungen att flytta hem till oss. Det är handdockor och Nico älskar dem!



Nicos absoluta favorit idag, skramlat och spelat och slagits...hon spanade in den, fick hålla och sen va de bara att betala för glöm att de gick att få tillbaka den...



träffade en gammal klasskompis från gymnasiet som sålde en hel del grejer, denna och några kläder köpte vi av henne, fick lite bättre pris, hon fick min mail så vi kan fortsätta hålla kontakten :)



efter dessa flickkläder köpte jag lite mer "pojkkläder" om man nu ska dela in dem...



så hittade jag en tigerdräkt...den kunde jag inte motstå och när mössan hamnade på Nico va de självklart...



sen va det min mormors tur att shoppa, hittade ett tåg i klossar som Nico ska få i julklapp, kan ta loss klossarna och bygga men dessutom bygga ett tåg och köra med. En sak fick Nico redan idag och det va ett par oanvända stövlar i storlek 18. Vet inte om de kommer passa till våren men vi chansar på det



så blev det mammas tur, hon började dagen med att ge Nico t-shirten hon köpte på marknaden förra helgen ;)



sen ville hon också shoppa lite till Nico och hittade detta:



N ville också ha nåt och det blev hantlar...de kostar ju en del nya men vi hittade för 75:- men N prutade till 50:-



Efter loppisen åkt vi till Max och tände ljus och sa hej, sen åkte vi till svärisarna en sväng, där fick Nico en leksak som va N's när han va liten...blev en bra dag för Nico får jag säga ;)



Nu har vi ätit pannbiff, Nico är väldigt förtjust i kryddor för oj va hon gapar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0