Inställt ikväll

tråkigt men så blir det ju ibland..speciellt när både jag och mamma har samma besvär. Så det får bli höstfint hos Max imorrn istället och mys och film...lite tur va det för hyresvärdens pappa kom för en stund sen och monterar just nu ett element i mitt sovrum och i N's sovrum har det möglat runt fönstret så de ska fixa med de. Imorrn vid 10 kommer de och plockar ner fönster och ska sätta in ventiler och de blir väl full fart antar jag.

Ja, skönt att de fixar det...inte kul med mögel! Svaret vi fick först va att de inte va farloigt...nähä...men mögel är inte bra även om en vecka kanske inte gör nån större skillnad. försökt tvätta bort för att se om de va ytligt efter att fönstret stått öppet i sommar men de tog bara en dag så va det tillbaka så det sitter ju djupt i trät :S äckligt!

Ska försöka få lit ordning i korten istället...köpte några album i våras och har fått in en massa bilder, 2 semestrar till Thailand, när vi träffades, lite annat snått och gott och håller på med korten på Max nu...de va där jag fick pausa för det blev för jobbigt...korten på när han lever va inte så jobbigt men de va när bilderna från sista dygnet kom som de blev för tungt...fick ta en paus och sen kom Nico och det blev fullt upp, nu är ju bilderna från jul och Nico framkallade och väntar på att komma på plats medan jag kommer ihåg när de är tagna osv. så nu har jag inte mycket att välja på och just nu mår jag bättre så nu ska jag bara försöka hitta en liten lucka för de tar lite tid att sortera och skriva.

Vi har 25 grader inne idag så Nico är fortfarande nakenfis och svettas ändå...ni ska se hur luddig och fin hon är efter att ha legat på filten på golvet, filten i soffan, bara rakt på soffan, legat mot mig och sovit...ja...hon har liksom ett svart dammlager över hela kroppen, går inte att få en bra bild på det och så fort kameran kommer för nära är det två små händer som snabbt är framme...ja, de får bli ett bad sen så blir Nico både glad, lycklig och ren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0