Jag blev veckans blogg!!

Tjohoo!! Jag vann för en ångs skull en tävling...jag blev veckans blogg i en annan blogg :D kolla in här.

Förresten, nu är det bara några dagar kvar på min systers tävling, röstningen stänger den 21/10 så snälla, gå in och lägg en röst om ni inte röstat och när ni röstat, länka på er fb så fler kan rösta...behöver all hjälp jag kan få och jag vill inte att hon åker ut från topp tio nu när de är så kort tid kvar men de ser inte bättre ut :O

Ni som inte läst om tävlingen och varför jag fiskar röster kan kolla in tidigare inlägg där jag förklarar varför jag gör detta för Millan. Klicka och rösta glöm inte att sprida länken och hjälp mig med detta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0