kanelbullens dag

ja, men orkar jag baka? näe...skulle vart åp besök hos en kompis men Nico va lite si och så så det får bli en annan dag, nu har jag ont i huvudet men har precis ätit lunch så hoppas på att det släpper, är sugen på en promenad men det blåser riktigt ordentligt ute :O Inte bra för huvud och nacke, har en halsduk men ingen mössa...eller jo de har jag men jag vet inte vart. Tror den ligger i källaren och gjort i ett år så en tvätt behövs om jag hittar den.

Men baka? Är lite sugen på att baka men de tar ju hela dan...det är en sak att sätta degen men sen ska det jäsa, bakas ut, jäsa igen...då är suget och orken borta oftast och nä, att sätta en deg och sen känna tvång över den? Får nog stå över även om bullar är gott ;) Fast jag gillar inte kanel så jag gör med kardemumma.

Blir nog att stanna inne och jag tror jag ska ta tag i korten, nu måste de in i albumen.

Men först sista "Hem till gården" för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0