Loppis!!

Nu ska vi snart åka och kolla in loppisen, blir Nicos första men långt ifrån den sista. Ska nog lyckas klämma in nån auktion snart också, va några år sen jag va på en sådan ;)

Vaknade strax före 7 imorse av att Nico låg och pratade och ville vakna (trodde jag) klockan skulle snart ringa så jag tänkte vi skulle gå upp, eftersom Nico va vaken kunde ju jag blunda en liten stund medan jag sträckte ut mig så jag kunde resa mig ur sängen...somnade om...de gjorde tydligen Nico också, gick upp för en timma sen och strax efter att jag satt mig för att sminka mig vaknade Nico och va hungrig. Nu sitter hon här bredvid mig och är helt klar förutom overallen och mössa. Hon har sin nya klänning på sig som jag köpte på hm för 29:- de är lagom pris.

Inatt vann jag en ny overall till henne också i storlek 80, jättesöt, ljus,ljusrosa med baby nalle puh på <3 kostar mig 25:- hade lagt bud på lite olika och leder på ännu en overall, den kommer jag garanterat inte vinna för mitt bud ligger på 6:- men skulle jag vinna blir jag lycklig, den är skitsnygg!

Ska börja sälja kläder på familjecentralen också så allt jag köpt i paket och inte vill ha kan jag sälja vidare där...plockar ut det jag vill ha ur klädpaketen och säljer det andra och finansierar det jag sparat ;P

Nu ska jag värma vatten och skopa upp välling o doseraren, lägga ner ett par flaskor så vi är förberedda inför dagens utflykt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0