Massa bilder

Har inte riktigt tid egentligen att sitta vid datorn men är man beroende så är man ;)

Istället för att skriva ett långt inlägg tänkte jag istället visa bilder som visar de jag vill ha sagt



Hästen som jag gosade med i förrgår



Snickerskakorna...jösses va goda dem va! Det absolut sista med kniven körde jag den rakt in i handen...kan säga som så att det blöder väldigt mycket mer när man äter waran :O Satte tryck på det och det slutade ganska snabbt och snickersen klarade sig, de va väl det viktigaste?? ;)



Här är de där nya jag testade igår, cake pops, de ska inte se ut såhär, originalet är runda bollar på grillpinnar doppade i choklad men jag hade lite väl bråttom igår och hade glömt pinnarna, inga tandpetare hade jag heller och Nico skrek för fullt så de fick bli kakform på dem och choklad uppepå med strössel, jättegoda va dem, testade en nu imorse...klicka här så kommer ni till Nickis blogg och hittar receptet ;)


Medan jag grejade idag med att lägga upp dessa cake pops, skära snickerskakor och skära mig i handen, stoppa blodet och se till att inte bloda ner allt i min väg satt Nico i sin stol och skrattade och pratade, åt på en slev och va intresserad av vad jag höll på med, så när jag skulle fota blir hon helt till sig så jag fotade henne med...en sån linslus! Bytte till film och filmade henne...hon är på två olika sätt för när kameran kommer fram blir hon så medveten...busunge




Nu ska jag försöka sminka mig lite snabbt, få tag på mamma och bestämma en tid, vi ska handla lite snabbt inför kvällen och så ska vi till Max och höstpyssla :D Får se om jag hinner få in bilder sen ikväll eller om ni får hålla er till imorrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0