meteorregn ikväll

en timma framåt från och med nu ska man visst stå ute och titta upp i skyn, vänd med näsan mot nott mot polstjärnan...då kan man om man har tur få se ett meteorregn...det kommer jag missa för nu ska jag sova, men tydligen va det så att samma tid varje år kommer detta regn, men just idag va det optimalt väder för att få se det. Trist att missa men just nu är det ändå molnigt ute, och kallt...ska upp tidigt imorrn för vi får besök :D

Nicos kusin ringde förut och undrade om inte vi kunde komma till dem...Nico ogillar att åka långt eller va hemifrån och det är inte optimalt just nu då tänder och förkylning stör...men jag sa att de mer än gärna fick komma hit så hon bearbetade sina föräldrar så imorrn förmiddag kommer de :D Jättekul, för de va längesen...eller, njae, dopet men de är ändå en dryg månad sen. Ok, lite längesen om man tänker på hur snabbt Nico utvecklas men normalt är det inte så länge.

Tänkte fått plockat undan lite innan de kommer så jag får väl gå upp när Nico vaknar första gången och sen hoppas på att hon håller sig på gott humör så jag får röjt lite, äppelmos står ju framme och överblivna burkar...koka flaskor och köra en maskin...sen är de nog inget att göra mer än att se ut som folk och försöka se till att Nico är glad men de där är svårt, vissa dagar är underbara, vissa vill man helst slippa. På måndag ska vi upp läskigt tidigt då det är babymassage, men nu är det träff 3 av 5 så halvvägs...har inte hittat rätt tid på dygnet att ge henne det här hemma än, måste träna och tanken är ju ändå att det ska bli våran gosetid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0