Min syster tävlar

Ja, de har väl ingen missat och idag är det en vecka kvar. Idag fick hon sin 900e röst!

klicka på bilden

Tack alla för hjälpen, hade blivit ännu gladare om vi får ännu mera hjälp nu på slutspurten ;) Sprid länken vidare

Har idag vart i kontakt med LG för vet inte vilken gång i ordningen...det är flera bidrag som är dubbla, så här är det, 2 tjejer har dubbla bidrag men de är likadant formulerade, tjejen som ligger etta hade redan ett bidrag inne och har omformulerat så hon ska få fler röster, idag upptäckte jag att en man har 2 bidrag, olika formulerade och hans fru hade 3 bidrag, olika formulerade...olika drömmar...hur kan det gå till?? Pratat med LG och de ska fixa detta men det händer inget...hur rättvist är det?

Alla får ju flera röster från samma personer men att kunna omformulera sitt bidrag och på det viset vinna...de r inte ok. Hoppas LG tar tag i detta, annars får ni hjälpa mig att protestera och så går jag till pressen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0