musik

Musik är en stor del av mitt liv och jag gillar det mesta, lyssnar nog på allt utom dansband. Jag skaffar nya favoriter hela tiden, lär mig snabbt texterna och sjunger nog med i nästan varje låt som kommer på radion. En av mina favoriter för stunden är Adele. Varenda låt jag hört med henne hittills har jag gillat och de fastnar, älskar hennes röst och texterna är fina, den absoluta favoriten nu är den som är nysläppt; Set fire to the rain. Den är helt otrolig men svårsjungen :O Lyssna och njut på en otrolig röst.



Nu ska jag gå och hälla av vattnet från potatisen och köttkorven, så ska jag göra en vitsås...ska bli spännande att se vad Nico gillar det ;)


Kommentarer
Postat av: Ida Eriksson (esso)

Hej, hur har det gått idag, har tänkt på dig! KRAM

2011-10-24 @ 17:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0