Nico försöker krypa!

Men givetvis är jag för sent ute med att filma :O häromdan låg hon på magen och snodde runt ett helt varv, fick bara upp ena knät så det blev ju en cirkel av det, men snart kanske hon får med andra benet och tar sig framåt? Igår la jag henne på mage på filten, gick till köket och grejade med nåt...när jag kom tillbaka till vardagsrummet låg Nico mitt ute på golvet och på rygg...så hon hade tagit sig en ordentlig bit, överlycklig va hon och inte undra på det? Tänk att va helt hjälplös och plötsligt inse att man kan saker själv? Vilken uppenbarelse! I gå stolen är hon ju vild men hon fastnar ju överallt :P

Sacosäcken, lykta, matta, filt, tv-bänk, soffa...överallt är det nåt som är i vägen och som gör att hon fastnar. Så får jag springa och hjälpa henne för hon blir asförbannad. Nu har jag ställt in gåstolen så hon kan hoppa och det va uppskattat, jösses va hon studsar och har sig, så härligt att se henne på gott humör och vild av lycka :D

Får se om jag snart kan lyckas filma ungen när hon rör på sig, ålar lite gör hon ju i alla fall men vill ju få med krypningen p åfilm ju, Får bli bootcamp nu! Här ska krypas!! ;)

En låt som nyss kom på radio Norge som får Nico på gott humör fick henne att smila gott, redan i magen blev hon tokig när den kom och de är en av mina favoritlåtar...norskt ska det va!




Kommentarer
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-08 @ 11:50:42
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0