Ny barnvagn!!

I förrgår kom ju den nya barnvagnen ju! Hur har jag kunnat missa att skriva om det?? Än så länge är jag jättenöjd, de är ovant med den och kommer ta lite tid innan jag får in den rätta knycken men den är mycket lättare att köra och svänga, det är att fälla ihop den som är ovant för den förra "delade" man, denna fäller man allt i ett stycke. Den är något lättare att lyfta men tar större plats i bagaget men de får den gärna göra, bara jag slipper lyfta onödigt tungt.

Enda nackdelen, och detta gäller allt, är att eftersom jag är så kort så är ju ararna också korta...hade behövt liiiite längre armar för att lyfta lättare. Så har de vart med den gamla vagnen också och det gäller nästan allt jag måste bära, tog in bilstolen igår för att justera bältet och även där hade jag behövt längre armar. Men de är nåt jag får leva med och detta gör ju att allt blir lite krångligt att lyfta och det tar lite tid innan jag hittar bästa sättet att lyfta på.

Nico gillade också vagnen, hon satt mycket bättre i den här, kom upp på ett annat sätt, låg bättre, bältet va lättare att använda och ja, de va mycket som va bättre så jag är väldigt glad över att jag köpte den :) De va ju en chansning eftersom jag köpte den på nätet.

Nån som vill köpa en Emmaljunga?? ;) Ska tvätta upp alla delar och fota den sen åker den ut på blocket. Hoppas den försvinner snabbt för den tar upp plats...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0