Ny bil

Millan köpte bilen! Spännande de ska bli att se den :) Ska se den imorrn tänkte jag.

Ska till en vän imorrn och stötta lite till, sen ska jag dra mig tillbaka lite så det inte blir för mycket, vi känner inte varann speciellt bra men jag vet redan för mycket och för personligt om henne och jag vet inte hur jag ska hantera allt, ja vet inte om hon överdriversaker, hur hon är i att ge stöd tillbaka etc. så jag känner att vi måste lära känna varann innan jag ställer upp mer så som jag gjort.

Efter att jag vart hos den här vännen ska jag till Millan, prata, fika, se på bilen :) Ska lämna äppelmos och hämta upp n grej vi köpt på ebay, vet inte va de heter men vi beställde varsin grej man drar bort hår med, manuellt...använder ju epilator på ben och under armarna och på armarna när andan faller på men ansiktet...ögonbrynen nopprar jag ju men resten...en gammal kompis till mig tog bort allt hår i ansiktet med tråd och jag sanar att få den behandlingen så jag ska testa denna, näst bäst kanske? Sminket sitter så mycket bättre och snyggare utan hår, mindre pormaskar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0