rosa bandet

japp, köpte en sån rosa bandet pin igår och idag åkte den på jackan...tuttar har jag ju så varför skulle jag inte köpa en sån? Har nog köpt en varje år senaste 5 åren i alla fall, till jul brukar en peng gå till cancerfonden men i år blir det en ny fond.

Ska köpa prematurbandet också och nästa vecka ska jag hem till Emmy och fika och visa upp Nico. (Emmy äger pytteliten.net och är den som startade prematurbandet) Jag ska ta med mig Max avtryck och se om Nicos kan användas...hon är ju också prematur som Emmy påpekade, med en hel dag ;) Dumma med Nicos avtryck är att jag fick avtryck bara på en fot och hon bestämde sig för att lyfta på tårna och sen sätta ner dem igen...ser ut som hon har 10 tår på en fot ;P Försökte mig på en hand men de gör jag aldrig mera om...de va bläck överallt :O

Emmy ska använda avtrycken till en stor tavla som ska avtäckas i november på prematurdagen, hon är en driven kvinna, Emmy...inte nog med alla barn, tvillingarna och 2 större, driver pytteliten, skriver, hon är ordförande i prematurföreningen också :)

Nu är jag helt färdig...orkar nog inte med ÖF imorrn, de börjar ju 9...räcker allt med att sotaren kommer vid 12. Nu ropar sängen på mig men det är ändå lite att göra innan jag kryper under täcket...


Kommentarer
Postat av: Pernilla Wallette

Hej. Vilken fin blogg du har. Jag blir glad av att läsa den,

kraaaam Nilla

2011-10-06 @ 23:40:01
URL: http://ekdungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0