Snabb uppdatering

Blir ett snabbt besök idag...är ju Robinsson nu ju och sen ska jag sova. Igår va vi på Nordby och shoppade lite, Nico fick pyjamaser, jag köpte fotoalbum, ljusslinga till jul, solglasögon...skulle handla mat men fanns ju knappt nåt och svindyrt :O

Så idag fick jag åka till Tanum och handla mat. Åkte med mamma och mormor, mysigt att gå och strosa tillsammans. Nico satt i den där sitsen på kundvagnen, hade en jacka och min väska på sidorna så hon inte kunde ramla åt sidorna. Överlycklig va hon, först va hon ju nyvaken men ju mer vaken, på desto bättre humör blev hon och så glad över att få va med och se allt.

Bilder på pyjamaser kommer imorrn och en bättre uppdatering kommer också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0