snarkar

N snarkar så hemskt så vi numera inte delar sovrum...han väcker både mig och Nico och vad jag än gör så vaknar han inte...spelar ingen roll hur han ligger heller, han snarkar även om han ligger på mage :O

När vi först blev sambos snarkade han inte men nu jäklar...så inatt har han för andra gångensovit med en apparat uppkopplad som ska mäta syresättning och en massa annat...sist drog han loss en del i sömnen och när resultatet kom i brevlådan stod det ju att allt va normalt med andningen men att den slutade registrera tidigt på morronen och att de ksulle göra om det. Så inatt sov han med den igen. Nu hade han nog inte dragit loss nåt i alla fall så hoppas på attd e kan utvärdera ordentligt den här gången, det som irriterade mig va att på förra utvärderingen verkade de bara kolla andningsuppehåll och det är ju inte det som är problemet. Det är ju ljudnivån! Tydligen ska den mäta en del sånt också men de tvivlar jag på.

Nygifta och skilda sovrum...de är inte kul...hur länge kan man förresten kalla sig nygift? Kom på att vi har ju varit gifta i 2 år på jul ;) Kanske man bara kan kalla sig det första året...hmm....

Får hoppas att läkaren tar tag i detta nu och ser om det finns nån hjälp att få för jag vill ha tillbaka min man bredvid mig utan att känna att jag vill slå ihjäl honom. Få sova en hel natt utan att bli väck, va trött hela dan och irriterad, bäva för att han ska somna först, veta att jag kommer bli väckt flera gånger om om jag har turen att somna om. Kanske lyckas jag väcka honom såpass att han vaknar och går upp en stund...men va är det för liv? Nä, nu får vi sova båda två även om han ligger 2 rum bort kan han väcka mig av snarkningarna så då kanske ni får en aning om hur högt det är?

Håll tummarna för oss nu...eller för mig, N stör det inte mer än att han ständigt är trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0