syskon

Igår pratade jag och N lite om syskon till Nico...vi ska ta en mer seriös diskussion runt jul och jag hoppas så att han vill börja snart :) Hade tänkt plugga en kurs till våren, spara fp dagar, sen för att skydda sin sgi ska man ju va gravid innan barnet är 1,5 år...de är om ett år det och det går fort...bara tänk hur snabbt detta halvåret gått :O Som det känns nu är jaghelt galet sugen och även om det kan bli jobbigt fysiskt vill jag "passa på" medan jag vet att kroppen ändå orkar...vem vet ur värken kommer bli i framtiden och sen vill jag ha tätt mellan barnen, inte flera år, och det finns ju inga garantier för att det tar sig heller. Vi har haft tur, de har gått snabbt med båda barnen och gången innan Max blev jag gravid när jag åt minipiller men fick missfall runt v.12 men bara för att det gått lätt till nu finns aldrig några garantier.

Håll tummarna för att N också vill ha nummer tre snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0