Tips om böcker till barn

Fick tips igår på babymassagen av en av mammorna om en sida på nätet som heter barnbibblan. Va in idag och kollade in sidan och den va jättebra, även om sidan nog är för lite större barn. Finns mycket att välja på och väljer man sagor är de inlästa och med musik till så man kan sitta framför skärmen och lyssna. Ramsor fanns det en del och lite lek och lär med alfabet och teckenspråk. Kan va bra att i alla fall veta om sidan tills när barnen blir lite större om man inte redan har barn som är några år.

Jag ska sitta med Nico sen och kolla in ramsorna så jag får lära mig några fler för hon älskar sånt. Sjunger jag prästens lilla kråka skrattar hon med en gång för hon vet att hon ska åka ner i diket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0