tradera galen

ja...sitter och hittar en massa fina kläder till Nico men det mesta går ganska dyrt när de börjar närma sig slutet...så än så länge har jag inte köpt nåt men har lagt några bud nu...måste ju ha en overall till för den i 74 kommer bara funka ett litet tag sen måste jag ha en i 80.

Med tanke på hur hon dragit iväg på längden kommer nog 80 behövas tidigare än jag tänkt...74 ska ju va 6-9 månader men hon är ju redan 69,5 cm och jag tror inte att det kommer ta henne 3 månader att nå upp till 74 cm direkt utan det blir nog storleksbyte innan januari.

Får se nu inatt hur det går med auktionerna, hoppas hoppas jag får hem nåt billigt...imorrn bitti ska vi på loppis också...hoppas vi hittar nåt roligt där med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0