undrar sa flundran...

om gäddan är en fisk?

Sitter och slösurfar innan jag sa stänga ner datorn och lägga mig och snubblar in på en webshop där jag hittade en väldans fin ring...älskar smycken, älskar ringar och just nu kan jag ju inte få på några så jag letar justerbara ringar, de kan jag ju ha sen när händerna är sitt gamla vanliga jag igen.

Jaha, ringen jag hittade...klicka på den här länken så ska ni få se, den fanns i flera färger men just den blå/turkosa va den jag fastnade mest för men har lite beslutsångest...kanske ska jag köpa en...men då kanske jag ska köpa två så jag kan bya färg eller varför inte en till varje hand???

Förutom den här ringen finns ju den uggleringen jag tävlat om...får se hur det kommer gå med det...letade och hittade fler ugglesmycken...älskar ugglor...och elefanter men de fanns inga elefantsmycken :P

Åh, hur ska jag göra? Ska jag köpa en sån ring? Vilka färger gillar ni? Alla smycken är nickeltestade i alla fall så det behöver jag inte fundera över...inte kul med utslag :O

Får sova på saken helt enkelt och hoppas att nån vänlig själ därute kan skingra mina tankar...behöver synpunkter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0