Behöver hjälp!

Har förut bett om hjälp med att få röster till min lillasyster som deltar i en tävling om ett stipendie. Nu har röstandet stannat av, men än är det kvar en dryg månad på röstninngen. Kan du ge min syster en röst?

I ett mycket längre, mer utförligt inlägg i början av bloggandet har jag skrivit om varför jag gör detta för Millan. Det är inget vanligt röstfiskande, utan ett sätt för mig att visa min kärlek och uppskattning.

Kan ni sedan i er tur gilla på fb, sprida länken så blir jag ännu mer tacksam! Redan finns det många vänliga själar därute som hjälpt till, en större blogg har hjälpt mig men kanske finns där fler? Allt är uppskattat och oändligt tacksamt. Har ni fler idéer på hur länken kan spridas tar jag gärna emot tips...får väl ringa Aftonbladet och be om hjälp :P

tryck här och ge Millan en röst!! länk till hennes blogg har jag, där kan ni se på hennes foton och fundera på om ni kan hjälpa henne på fler sätt än bara er röst ;)

tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0