Danmarks val

Idag går jag in på aftonbladet och får se att det blev som jag önskade, jag blir så glad!!! Socialdemokraterna vann, Danmark får sin första kvinnliga statsminister, Helle Thorning-Schmidt, men det viktigaste är att Dansk folkeparti backade!!! Det är dem som sett till att Danmark blivit ett främlingsfientligt land och att SD lyckades komma så långt i förra valet...men efter 10 år vid akten har väl folket insett vad som hänt? Så insatt i Danmarks politik är jag inte men just detta har jag följt till viss del just eftersom jag är så emot SD och vill inget hellre än att de åker ut nästa val för att aldrig mer komma in i riksdagen igen. Skäms! Sverige!! Skäms!

Jag kommer inte ge mig in i att förklara vad jag tycker om SD då de får för mycket uppmärksamhet då, det räcker det som redan är nämnt och jag tror och hoppas att bara genom detta uttalande vet ni var jag står, alla är välkomna, alla är lika värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0