elektrisk hund

Va som sagt hos mamma förut och hon spelade upp detta videoklipp på en väldans söt men väldigt elektrisk hund ;)



Finns det nåt roligare att se på än roliga djur och barn?? Millan visade en hemsk film på en räv som ser allt annat än normal ut




Finns några filmklipp som är ännu bättre men måste spara de bästa till sist, när det kommer en tråkig dag ;) Kanske jag har lite för mig imorrn? Nä, då ska vi ju städa...får ju besök på torsdag och lördag...lite skönt när man vet att man ska få främmat för man får den där sista knuffen där bak så man faktiskt får städat och inte bara påbörja, så kommer nåt emellan.

Millan hr förresten snart 800 röster i tävlingen!! Tack alla otroligt snälla och underbara som hjälper mig med mitt lilla projekt ;) Nu är det 3 veckor kvar av röstningen, sen är det upp till juryn, men jag hoppas så innerligt att min älskade lillasyster ska vinna! Även om bara detta stöd och hjälp med rösterna är en stor vinst i sig :)

Ni som inte röstat men känner att ni vill hjälpa till kan läsa tidigare i bloggen om varför jag samlar röster och så kan ni klicka här och lämna en röst ;) Tack och åter tusen tack för hjälpen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0