Försöker vinna ett smycke

Är lite smågalen i ugglor och så va jag inne på bloglovin och grejade, på framsidan fanns en tävling där man kan vinna ett smycke och vad får jag se? En jättesöt ring med en uggla på!! Den vill jag ju ha! Just nu är mina fingrar så svullna så vigselringarna går inte på och det känns så otroligt naket, en annan ring hade kanske fyllt upp lite av tomhetskänslan? Denna va justerbar så jag kan fortsätta ha den sen när mina fingrar är normala igen ;)

länkar till hennes blogg här och till shoppen om andra är intresserade ;)

Önska mig lycka till!! Vinner aldrig nåt men vafan, jag har ju inte ens chansen att vinna om jag inte ens försöker va med och tävla :P


Kommentarer
Postat av: Nicki

hoppas att du vinner :)



sv. hihi kul att du gillade det och hoppas att du tycker de är goda! Du får säga till om du lägger upp några bilder och vad du tyckte :)

2011-09-28 @ 21:22:57
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0