Jag behöver nog hjälp?

Jag vill ha en sån där "gilla-knapp" på bloggen...inte bara under inläggen utan en som är för hela bloggen, så ni som läser och kanske läser regelbundet, och rentav gillar det ni läser kan "gilla"

Jag har inte facebook, förstår inte tjusningen, men ändå vill jag ha en sån knapp...jag behöver nog hjälp på fler än ett sätt ;) Är det nån som vet hur man skaffar n sån knapp?

Tekniska jag har dessutom precis insett och förstått hur man prenumererar på en blogg, man kunde visst prenumerera även på min blogg ;) Vet inte riktigt hur det funkar än men kanske får man en påminnelse när det kommer ett nytt inlägg? Om ni prenumererar på min blogg lär väl er inkorg i sånna fall snart va full för idag har jag tagit igen gårdagen :P Ett enda inlägg igår men idag kommer jag på sak efter sak att skriva.

Nu ska jag se Dr. Phil, det handlar om våldsamma barn där barnen är farliga och misshandlar sina föräldrar och syskon...går på 7an nu


Kommentarer
Postat av: signe

Om du har ett bloglovin-konto så kan du lägga in en gillaknapp via den sidan, även en "följ denna blogg via bloglovin-knapp"

Annars finns det andra sidor, tex likebot.com, har ingen aning om det är en bra sida men.. =)

Nåt annat sätt vet inte jag, det finns säkert fler..

2011-09-28 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0