Millan!

Hihi, idag fick Millan sin 800e röst!!!

Stort tack till alla som röstar, tävlingen slutar den 15/10 så då får ni hålla tummarna så hårt ni kan.



Till er som inte röstat och vill hjälpa till att nå nästa mål på 900 röster kan klicka här.


Sitter just nu och har städpaus, helt genomsvett efter att ha skurat hela badrummet, satt på taket på Toms kattlåda, får se vad han tycker om det...va längesen vi använde den för vår andra katt, Snuttan, som vi va tvungna att sälja i vintras hatade taket och jorde sina behov överallt utom på lådan :O Så åkte taket av och vips gick det bra.

Igår natt skickade jag in en stor beställning till fuji och nu längtar och väntar jag för fullt...2-5 dagar men gjorde en del förstorningar eftersom det va halva priset fram till idag, men hoppas det går fort att få hem bilderna iaf :) Sambeställde med Millan för att få ner frakten lite och de hade ju vart perfekt om bilderna kommer senast lördag eftersom hon kommer hit på lördag.

Nu kurrar min mage men vad ska jag äta? Nåt väldigt snabbt och lätt helst för jag ska baka, sen duscha..Nico ska äta...sen ska vi försöka lägga oss tidigt för tanken är att åka på babycafé imorrn bitti. Börjar klockan 9 och håller på till 13, så ska jag till ica och hämta ut paket, beställde en vinterjacka, röd, som jag hoppas ska passa, stod från andra kunder att den va svår i storleken och många tyckte de behövde en mindre storlek så jag tog en i 36 och hoppas att den passar. Behöver sällan nån varm tröja under heller och skulle det behövas har jag en svart stor jacka redan sen många år tillbaka som tillåter detta.

Snart blir det tårtbak! Va många år sen jag gjorde hela tårtan från grunden så det ska bli riktigt skoj att få baka sen :) N har sagt att de inte behövs nåt men jag vet nog att det suger i hans gottetarm också ;) Anledningen till att det sällan bakas här är att N alltid äter upp allt, går aldrig att spara och frysa ner så man kan bjuda...mycket sällan hinner jag mer än smaka så när jag bakar nu blir det just för att bara moffa i sig, jättesynd för jag vill gärna ha nåt i frysen och folk påpekar alltid att vi inte har nåt att fika på...nu köper de oftast med sig nåt men kul va? Så blir det när man gifter sig med en gottegris :)

Vidare till att fortsätta med lite annat som går att göra med Nico sovandes i famnen..rensa på datorn är kanske en bra idé?


Kommentarer
Postat av: Millan

Hurra!

2011-09-21 @ 18:18:26
URL: http://frufitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0