Mina älsklingar

Nico låg på golvet så fint och lekte när Tom plötsligt letar upp henne, lägger sig bredvid och vill ha gos :O Det va alltså ingen engångsföreteelse igår och jag blir så glad och lättad...nu är Nico verkligen accepterad :) Satt och pratade med Millan i telefon när detta hände och va ju tvungen att filma så hon fick se, hade redan fotat en del och sänt på msn för vi pratade om våra tomatplantor och hur olika de mår, fotade plantan för att vis ahur mina tomater såg ut...sen sulle jag ta skott på en av mina ampeliljor för mamma ville ha en planta av den för att den va så fin, jag ska göra en till och så frågade jag om Millan ville ha hon också när jag ändå va igång...så nu bildbombar jag er lite ;)


Nu får de ligga inne och mogna och jag får väl ta in de gröna också så de får mogna sakta, sakta inne...för snart kommer frosten :S Jag äter inte tomater men de är kul att driva upp själv :) Just färska tomater tål jag inte nämligen men tillagat i mat funkar det utan reaktion, men N älskar tomater så han får alla för sig själv ;)

På min ena ampelilja va skotten megastora så det krävdes inte många för att fylla ett glas


varenda skott va såhär stora...aldrig vart med om liknande faktiskt






Mina sötnosar...strax efter detta ska Nico äta och Tom sitter under hennes stol och undrar om hon också äter torrfoder men när gröten väl landade på golvet och det inte va torrfoder gav han upp...han gav sig då på mina ben för att gosa istället och försöka undvika bli nerskvätt av gröten ;)


Igår va jag riktigt duktig...la ut mer kläder och grejer på tradera, så skönt att bli av med sånt som ändå bara ligger...jag menar, PoP jeans som aldrig är använda är ju nästan pinsamt att det bara ligger där och samlar damm, det kan ju nån annan glädjas av...jag va ju så dum så jag köpte för långa jeans för jag är ju så effektiv annars och syr upp byxor...öh, nä! Eftersom jag inte har nån egen symaskin blir det att jag samlar på mig en hög och sen tar jag en heldag hemma hos mamma med fika och syjunta :) Jättemysigt...men inte så ofta och därför blev ju de där jeansen liggandes...och en massa annat...

Skulle stryka en klänning från PoP igår också innan jag fotade den...skulle använda min Toby, en sån där från tv-shop, har alltid vart jättenöjd med den...men när ärmarna va klara på klänningen la den av :O Då gav jag upp, får lägga in den vid ett senare tillfälle för inte orkade jag ställa mig, efter allt jag redan gjort, och ta fram strykbräda och strykjärn, Nico va ledsen och jag va hungrig...näe...men, kanske va det bra...kan va jobbigt när för mycket annonser ligger ute samtidigt.

Hungrig är jag nu med men vad ska vi äta? Stillestånd i huvudet...kanske får bli nåt yberlätt idag som köttbullar och spaghetti...ja, varför inte? Måste fått plockat undan en del för svärisarna kommer ju på torsdag och på lördag kommer mamma och Millan, imorrn ska jag och Millan ner till mamma och färga håret...onsdag PK prov...torsdag babycafé...usch, de går i ett...N har i alla fall dammsugit hela huset idag...ja inte övervåningen då men den måste snart tas den med, det och byta sängkläder...jösses...tar det nånsin slut?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken söt liten flicka (och katt) =)

2011-09-19 @ 21:19:29
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket! :)

2011-09-19 @ 21:37:28
URL: http://minimaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0