Mörkhårig igen

Eller igen och igen...har ju vart mörk men med en utväxt som inte längre syns ;)

Att det kan göra så oerhört mycket med bara lite färg, känner mig pigg och fräsch! :) Nico visade sin bästa sida och låg och pratade och va glad, smågnäll nån gång men blev glad med en gång igen. Nu ligger hon helt utslagen i min famn och N gör smältost mackor...gott. Är helt färdig för jag har passat på att göra allt idag, apoteket, vc och lämnade PK provet, sprang på barnmorskan så jag satte upp en tid för cellprovet, ica och storhandlade, hämta Millan och sen till mamma...promenad i ösregn...uppehåll när vi är inne, sen började det igen...nu laddar jag upp hundratals bilder för framkallning, kläder ligger på ica och väntar...blir nog en bra vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0