Nu har näsan fattat

Jaha, så vaknar man och näsan har "äntligen" fattat att jag är förkyld och att den brukar ju va med på ett hörn då...men det är ändå lindrigt...om varje förkylning ändå kunde va såhär så hade jag kunnat greja och stå i som vanligt...

Idag öser regnet ner och det blir väl inomhus allt som är, jag som kände att en promenad hade vart skönt kan bara glömma det...det går inte att va ute ens med regnskydd utan att bli pisseblöt. Kanske ska man försöka få till en lugn dag? En bra gammal film och slappa i soffan? Nico är ganska pigg idag så hon vill väl leka och inte vila ;)

Har filmat henne helt nyvaken och det ni ser är ändå en dämpad Nico, hon brukar skratta hysteriskt på morronen, nu mest sitter hon och småpratar, ler...undersöker snuttekaninen...så det märks att hon inte är som vanligt men ändå är hon pigg för att va sjuk...hade jag inte haft nåt att jämföra med hade jag aldrig anat att hon va krasslig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0